diff options
author | Camil Staps | 2016-05-09 19:50:13 +0200 |
---|---|---|
committer | Camil Staps | 2016-05-09 19:50:13 +0200 |
commit | aa426ef109371a850a495e5edeb92027ef09e985 (patch) | |
tree | 11b69d0bb2ba8370e7f9813203e2dcae045ea7b5 /opdracht5 | |
parent | Feedback opdracht 3 (= opdracht 4) (diff) |
opdracht 5 & 6
Diffstat (limited to 'opdracht5')
-rw-r--r-- | opdracht5/opdracht5.tex | 20 |
1 files changed, 20 insertions, 0 deletions
diff --git a/opdracht5/opdracht5.tex b/opdracht5/opdracht5.tex new file mode 100644 index 0000000..6fb3186 --- /dev/null +++ b/opdracht5/opdracht5.tex @@ -0,0 +1,20 @@ +\documentclass[a4paper]{article} + +\usepackage[dutch]{babel} +\usepackage{geometry} +\usepackage[hidelinks]{hyperref} + +\title{Academisch Schrijven\\\large{Opdracht 5}} +\author{Camil Staps} + +\begin{document} + +\maketitle + +We zagen eerder dat de manier van schrijven en de inhoud van een artikel sterk +afhankelijk is van de doelgroep. We moeten daarom eerst nagaan voor welke +doelgroep we willen schrijven en met welk doel die doelgroep ons artikel zou +willen lezen. + +\end{document} + |