# Academisch Schrijven, feedback opdracht 6 Martin Camil Staps ## Algemeen - Door \LaTeX{} ipv \LaTeX te schrijven krijg je een witruimte na 'LaTeX'. - Er moet meer kennis gaan circuleren. Betekent dat meer communicatie onder securityprofessionals? Waarom is dit belangrijk? - "is bekend met computers" -- mijn oma is bekend met computers en heeft ook nog interesse in computerbeveiliging (wat overigens één woord is): ze vraagt mij af en toe of ze niet ook naar 'de Linux-provider' moet overstappen als ze wil internetbankieren. Toch heb ik het gevoel dat zij niet bij de doelgroep hoort, dus misschien moet die doelgroep nog iets verder worden ingeperkt. ## Eerste versies ### Tekstueel - "simplify the examining" -- examination - "Security" staat bij de index terms. Uit de titel van het journal maak ik op dat de meeste artikelen over security gaan. Is dit dan nog wel voldoende specifiek? - "This seems ... not the case" -- wellicht iets aan de lange kant, misschien een punt na 'secure' (en dan 'However, ...'). - Achter de bullet points zou ik een punt verwachten. Misschien werkt dat echter anders in het Engels of heeft het journal daar richtlijnen voor. - "These are ... not all reasons" -- dit loopt niet lekker. Wellicht "These are but some of the reasons." - "defference" -- difference - Je gebruikt vrij veel "can", ik zou wat meer afwisselen met bv. "may". - Je gebruikt ook vrij veel "this" om naar eerder genoemde dingen terug te verwijzen. Hierdoor is het moeilijk middenin de tekst in te stappen. Bijvoorbeeld de tweede paragraaf begint met "this", waardoor je terug moet lezen waar dat precies naar verwijst. Ik zou wat vaker naar iets concreets terugverwijzen. - "The described method is ..." -- waarom staat de naam in italics? Is dit een vastgelegde naam, trademark o.i.d.? - Ik ken "state machine" alleen zo geschreven, niet als "state-machine", maar dat kan ook aan mij liggen. ### Inhoudelijk - "To do this manually takes a lot of time" -- dat, maar het maakt het ook veel errorgevoeliger, want bij handmatig testen kan wel eens een test worden vergeten of verkeerd worden uitgevoerd (misschien wil je dat toevoegen).